Even the Score
S4, E15: McManus finds he is unable to turn his back on White. Beecher tells the parents of the young girl he killed that he's up for parole. Howell tries to blackmail O'Reily so she can get to Cyril, but he throws her for a loop--and then O'Reily is thrown himself by a family secret.