Everybody Hates Driving
S3, E3: Things take a literal turn for the worse when a license-less Chris volunteers to move his dad's car, but finds himself driving the car all the way to school as a result of trying to impress Tasha. Meanwhile, Rochelle spends an interesting day at traffic court with Drew and Tonya.