Everybody Hates PSATs
Сезон 4, серия 14: Knowing that he needs to score well to help him get into college, Chris decides to cram for his PSAT test. When Rochelle makes the family attend a social event, Chris is left with no time to study and resorts to buying the PSAT answer key.