Everyone Has Close Calls. Learn from Them and Keep the Workplace Healthy
Сезон 1, серия 5: Lucy gets drunk at the company party and was taken home by Hasebe. The morning after, she finds a strange woman lying next to her when she woke up. Because of this, she finds out the other side of Hasebe. The next day, people are talking about work love affairs and find out that Ichimiya has a girlfriend. That woman ends up being a complete surprise.