Everything Is Beachy & My First Eskimo Kiss
Сезон 1, серия 2: The group lands in San Diego and quickly discovers that the Lower 48 is drastically different from Alaska. A trip to the grocery store reveals divisions within the group, and they face severe culture shock while celebrating Mardi Gras.