Everything Must Go
시즌 2, 에피소드 5: Beth (Christina Hendricks) must turn to Dean (Matthew Lillard) for help as Turner gets closer to the truth about their crimes, but she unwittingly uncovers a troubling secret about Dean when a familiar face from the past returns.