Good Girls
Beth (Christina Hendricks), Annie (Mae Whitman) and Ruby (Retta) bite off more than they can chew when they agree to help Rio (Manny Montana) smuggle contraband. Ruby deals with a so-called family friend from her church and Annie prepares for a visit with a social worker that could help determine the fate of her custody battle with Greg (guest star Zach Gilford).