On Becoming a God in Central Florida
The Stinker Thinker
Krystal Stubbs doubles down on her husband's dreams while he wrestles with leaving his J-O-B. Cody loses a friend, but meets his hero.
Krystal (Kirsten Dunst) and Cody (Theodore Pellerin) throw a rally. Ernie (Mel Rodriguez) tries to connect with his son. Stan (Usman Ally) finds a new supplier for the water park.
Stricken with a bird disease, Krystal (Kirsten Dunst) goes on an odyssey. A collection of vintage motivational tapes just might change Cody’s (Theodore Pellerin) destiny. Ernie (Mel Rodriguez) tries recruiting.
Krystal (Kirsten Dunst) rubs elbows with the upper crust. Cody (Theodore Pellerin) makes a surprising business proposal. Ernie (Mel Rodriguez) finds his rhythm as a recruiter.