Excess Cabbage Adventure
S4, E16: Judy investigates a mysterious cloaked figure who’s buying up all her art. Beef, Wolf, Ham, and Moon grow a giant cabbage. Honeybee and Jerry compete to see who can keep foam fingers on the longest.