Executive Order
S6, E10: The murder of two paramedics leads the LAPD and the FBI on separate investigations on a case that could be the precursor to a major terrorist attack. But Brenda fights to remain a step ahead, even though she's forced to work with the chief of the counterterrorism unit, who happens to be one of Brenda's fellow finalists for the job of Chief of Police.