Durarara!! Exit 1, First Words
S1, E1: Mikado Ryugamine, a young man longing for something unusual to happen in his life, moves to Ikebukuro at the invitation of his childhood friend Masaomi Kida. Arriving in Tokyo for the first time, he begins his new life living alone as a high school student, awed and mesmerized by the new world around him.