Exit Strategy
S2, E4: Trapped outside the fence at the end of the first episode, Xander returns to Wayward Pines – bringing someone unexpected back with him who helps him learn more about the Abbies’ intentions. Meanwhile, Rebecca puts herself at odds with Megan in order to help Lucy, a young girl who is trying to escape a Wayward Pines tradition, and CJ leads a brave group on an expedition beyond the fence to expand humanity’s claim on the Earth, despite Theo’s protests.