Explorers
S6, E13: Mike is thrilled when he is offered to submit an artifact to a renowned museum but things get complicated when Ed admits that this is an honor he’s wanted his entire life. Meanwhile, Mike and his poker buddies decide to go through their colonoscopy prep together; and the girls decide to have a slumber party reminiscent of old times, but things don’t go as planned when Vanessa invites herself.