Extinct
S1, E2: After Molly collapses and experiences a vision of her encounter on the Seraphim, Sam agrees to give her an ultrasound so she can learn more about her mysterious pregnancy. Also, Molly tracks down Kryger and he reveals the disturbing details of his own solo mission that the International Space Exploration Agency (ISEA) is keeping secret.