Extraordinary Circumstances
S1, E9: Sandra goes the extra mile for a client when she goes up against the FBI and ends up in one of the most unexpected and compromising situations of her young career. Meanwhile, Roger assigns Kate, Seth, and Leonard to work on a highly sensitive case after receiving a tip alleging that the governor of New York is trying to illegally sell a seat in the Senate.