Eye to Eye
S2, E5: A race against time is triggered after Jake contacts Amelia with coordinates to a meeting location and both manage to escape their supervision. As Martin and Lucy desperately search for their gifted and determined kids, they uncover some critical details about Calvin’s brain-damaged brother. Meanwhile in Mexico, Guillermo confesses his sins to a priest and faces a brutal decision.