F-O-FOLLOW T-H-R--THON
S3, E7: The DiMeos realize they have great intentions but lack follow-through when it comes to … everything. Vowing to change, Ray and Dylan take on government bureaucracy; Kenneth helps JJ prepare for college; and Maya tries to reconnect with Jimmy.