Facing Escobar
S1, E1: Drug lord Pablo Emilio Escobar Gaviria built his cocaine empire on bribes, bodies and trust. Through archival footage, classic photos and cutting-edge visuals, experience the tale of one man’s unchecked megalomania. Learn about Escobar through those who lived to tell their stories. Hear from the DEA agents, Colombian police officers and politicians who hunted — and were hunted by — Escobar.