Facing Your Demons
S3, E1: Following the explosion at MIS, DI Harry Clayton and the team are just getting back on track when his 'informer' Eve is accused of murder. Still wearing the lucky bracelet and living with his brother Rich, Harry is back to his best running cases alongside Orwell and Suri. But if the new DSI Elsa Gray has her way, he won't be for long.