Stan Lee's Lucky Man
After a lucky escape, Harry and Suri are in hot pursuit of murder suspect Kevin Grey. Time is running out before he flees the country and Harry takes a very big risk.
A man is dead after a bungled diamond robbery in Hatton Garden. As Harry and Suri investigate, it’s only a matter of time before the gang strikes again, but Harry thinks they’re missing something.
There’s a whiff of conspiracy when a woman is mysteriously kidnapped from her office in London’s financial district. Harry and Suri pull out all the stops to find her before it’s too late.