Failure Is Failure
S5, E3: Patty (Glenn Close) looks to prove that Rachel Walling’s late mother committed suicide after meeting with cyber-hacker Channing McClaren. And as Ellen (Rose Byrne) struggles to defend the shadowy McClaren, she’s surprised to learn of her mother’s problems at home.