Failure to Communicate
S4, E6: It’s Ryder’s 18th birthday, and the family gathers to video chat with him, but the computer crashes before they get a chance to talk. Joe insists he can fix it, but Mel is afraid they’ll run out of time, so she secretly hires a Jiffy Nerd computer technician behind Joe’s back.