Failures of Early American Governments
Сезон 1, серия 2: When war broke out between England and the American colonies, the Continental Congress drafted the Articles of Confederation, a loose framework by which the colonies could be governed as a nation-state. Reflect on the origins of this system, as well as its inability to deal with economic, military, and diplomatic crises of the day.