Fake Drake
시즌 1, 에피소드 4: Yamaneika gets more than she bargains for when she goes out with a celebrity look-alike. Nicole's lesbian stand up set has everyone in the room cracking up except for Scout. Ester's long-time fling shoots her SNL casting tape and drops a major bomb.