Fall Guy
S4, E3: Beth and Dean deal with the aftermath of his arrest. The ladies must find a fall guy to take Dean's place. Ruby enlists Stan's help in getting dollar bills to implicate the new fall guy. Annie feels a growing distance between herself and Ben.