Falling on the Grenade
S11, E9: Kail and Javi consider reuniting. Ashley supports Bar through his mom's health concerns. Briana tries to bring Luis and Devoin together for her girls. Jaylan grows closer to Leah and her family. Jade opens a new salon while prepping for Sean's return.