Falsifying, Mortifying & Electrifying
Сезон 3, серия 1: When an RV deliveryman picks up a panicked bride, her ill-fated wedding leads him on the ride of his life. When a struggling author becomes obsessed with breaking a world record, his girlfriend tries to intervene before he goes too far. A woman regrets convincing her unemployed husband to run for city council when his campaign takes a dirty turn.