Family Only
S4, E6: Johnson looks to get her relationship with Masters back on track in the form of a new book deal while Masters does his best to find satisfaction elsewhere in his life. Betty and Helen ready themselves for the newest addition to their family while Art and Nancy discuss the consequences of their party.