Fantasy Baseball
S14, E1: Stan is unhappy that baseball is losing popularity and blames Steve’s generation. Steve learns the rules of baseball in order to create a Dungeons and Dragons style role playing game, but Stan is unimpressed. Steve then begins to work as an umpire, where he mixes role-playing elements into the baseball game.