Fast & Furious
Сезон 3, серия 4: Singer and Fast & Furious Actor Don Omar is an auto enthusiast who has never had a car customized. About to start a 6-month tour, he purchases a brand new Escalade and asks Will to trick it out so he can travel in the lap of luxury.