Unique Rides
Will Castro and Team Unique turn out one-of-a-kind custom autos for a global client base of A-list celebrities, professional athletes, corporate clients and more from their design shop in Long Island, New York.
Jason Derulo's Money Green Caddy
Will Castro and Team Unique work overtime to bring out the sexy in mega-star Jason Derulo's Cadillac Escalade.
Busta's Bus & OBJ's Benz
World-Class car customizer Will Castro goes flipmode on Busta Rhyme's tired tour bus, then tackles NFL star Odell Beckham Jr's treasured Mercedes, whose build comes with a tight deadline.
Team Unique has only one week to knock out champion boxer Kid Chocolate's Mercedes G-Wagen, and singer Austin Mahone is so impressed with his Unique ATV he gives Will the ride of his life.
Will and the team look to put a Unique spin on two custom Jeeps, and actor John Leguizamo's tired family truckster presents the ultimate challenge.
A rusted out VW Thing becomes Team Unique's toughest challenge since they opened the new shop a full frame-off resto takes it from junk heap to beach runner stunner.
Will and Team Unique put the full-court press on NBA Superstar Carmelo Anthony's Jeep Wrangler, and Will forges a path to build Unique's future.