Father's Day
S2, E14: Special Agent Pride opens his bar to the public with a Fat Tuesday party, but the celebration is cut short when he and Mayor Douglas Hamilton (Steven Weber) are both kidnapped from their respective Mardi Gras events and held hostage by an unknown assailant. Featuring performances by Glen David Andrews and Jon Cleary.