Fearproof
S3, E5: This time Stan wants Daniel to meet four people who claim to be fear-proof, and push man's limits to the very edge, performing staggering feats at extreme heights that would paralyze any normal person with fear. Julio Munoz claims to have the ability to switch off fear, and wants to prove it by attempting one of the scariest stunts of all time that requires superhuman nerves of steel. Tyler Bradt takes fearlessness to a whole new level, kayaking over waterfalls hundreds of feet high. Andy Lewis is a fearless slackliner who uses no safety harness when traversing deadly canyons on an inch-wide rope. Gary Connery has dedicated his life to become the first human to jump from an aircraft and land without a parachute, and survive. Daniel heads up to over 3000 feet to watch Gary attempt this insane feat.