Feeding a Need
S7, E12: Lisa Rinna confronts Eden over the ""near death"" accusations. Lisa Vanderpump buys her son a condo, and the scripted show inspired by Kyle's childhood becomes even more of a reality. Lisa Rinna is honored with an award from her favorite charity, but Dorit has increasing suspicions about what she sees as erratic behavior from Rinna.