Felicity Montagu and Clare Holman
S7, E17: Actors Felicity Montagu and Clare Holman are the stars in the vintage cars, and they’re moseying madly around the Midlands in search of antiques. On the way to the auction in Newport, Shropshire, they discover some fascinating Sikh history and take a peek at Charles Rennie Mackintosh’s only major work outside of Scotland.