Felling and Swamping
S6, E2: After hours of aimless driving, Nancy, ignoring Shane's suggestion of hiding out in Pittsburgh, hatches a plan for the family to cross into Canada. Andy is tasked with acquiring fake IDs. Silas must decide if he's willing to live on the lam. Elsewhere, Esteban must answer to authorities regarding Pilar's murder and Nancy's whereabouts.