Ferry on My Wayward Bob and Linda
S12, E12: Bob and Linda accept a Valentine's Day dinner invitation from the chef of a fancy restaurant on Kingshead Island. Meanwhile, the kids have a scheme to get cheap Valentine's Day candy, but first they'll have to make it past an unusually strict Jen the babysitter.