Field of Machines
S1, E3: When Carlos buys a '68 Mustang convertible, he anticipates an easy build, but it quickly turns out to be anything but. Carlos luckily finds a buyer, but he wants a Shelby tribute Mustang, which is nothing like what Carlos and the crew had in mind.