Fight or Flight
S2, E12: With the Aster Corps quarterly report just days away, executive Nicole Farington (guest star Frances Fisher) becomes increasingly desperate and the pressure is on for Calvin Norburg to deliver results from the company’s ongoing study of the “Righteous 36.” Following an intense encounter with Aster Corps enforcer Tanner (guest star Sweeney), Martin schemes alongside Trevor Wilcox (guest star Greg Ellis), who puts it all on the line to go undercover and prevent the company’s distressed executives from harming innocent test subjects in the name of corporate greed.