Fight or Flight
시즌 1, 에피소드 7: After leaving Gary for dead, Wick and Billy form an unlikely alliance. Meanwhile, Hap becomes the target of Federal agents, who approach Wick to help them build the case against his father. Also, Billy and Emma make their own play to bring Hap down when they travel to Houston to present their proposal to Hap's ex-wife, Annie. And Carla, dealing with her own suspicions of her husband, masterminds a plan to expose his secret affair that holds devastating consequences for Wick.