S3, E6: In Hollywood, a Beagle turned aggressive after his brother was killed by another dog. Pet Parent Siera must grapple with her fear of a repeat incident to quell his hostile behavior. Meanwhile, a Malinois refuses to leave the home since arriving as a puppy two years ago. After being found tied to a pole, Mother Flor must put his past behind her if she’s ever going to show him the outside world.