Over The Horizon Fiji & The Lau Group
S1, E3: Explorer Ellis Emmett sets sail for the islands of Fiji, where he comes face to face with bull sharks, partakes in ancient Fijian fire walking rituals, and anchors in the remote Lau Islands, a beautiful place with a violent past.