Over The Horizon
Tonga & Lofi's Island
Adventurer Ellis Emmett reaches the Kingdom of Tonga, the first stop on his ambitious Pacific sailing quest. Ellis befriends a local named Lofi, and the two set sail for the isolated island of Tofua.