Сезон 1, серия 1: Silicon Valley pioneer PAUL LEBLANC built a fortune and legacy on the world-changing innovations he dreamed up. After discovering that one of his own creations – a powerful artificial intelligence called NEXT – might spell doom for humankind, Paul tried to shutter the project, only to be kicked out of the company by his own brother, TED LEBLANC.