S1, E5: NEXT orchestrates an unlikely and dangerous reunion between Shea and someone from her past when she goes to check on Ty and Ethan. Ted is in trouble with Zava and figures out a way to remain in the company. Meanwhile, LeBlanc gets honest with Abby and C.M.’s life is threatened.