S1, E6: Shea manages to save Ethan from extreme danger, while Ty makes a difficult decision for his family’s safety. Then, LeBlanc takes matters into his own hands to remedy his degenerative brain disease. Also, C.M. and Gina escape the hospital and learn more about each other, Ted makes a risky deal to take over a server farm in Singapore and he uses Abby to access LeBlanc’s NEXT hard drive.