S1, E7: LeBlanc and Shea discover Ted’s plan for the NEXT server and race to intervene before it is too late. Meanwhile, Ben and Gina investigate NEXT’s latest victims, Congresswoman Elenor Beatty and reporter Harrison Cole, after a freak accident occurs, and Shea reaches her breaking point.