Filibuster
S6, E6: Leslie (Amy Poehler) throws Ben (Adam Scott) a birthday bash but is forced to leave early for an emergency late-night filibuster. Tom (Aziz Ansari) tries to make some memories with his new girlfriend (guest star Tatiana Maslany), Ron (Nick Offerman) and Donna (Retta) go hunting, and April (Aubrey Plaza) reconnects with Andy (Chris Pratt).