MasterChef Finale Pt 2 - Michael Cimarusti
S11, E18: Michelin star chef Michael Cimarusti is the final legend to grace the MASTERCHEF kitchen and it's the finalists last chance to impress with their entree and dessert dishes. Only one will be crowned the winner and earn the coveted title of MasterChef.