Finding Mabuhay
Сезон 1, серия 1: When ex-DEA agent Alex Walker moves to a tranquil, out-of-the-way beach in the Philippines for his health, he’s surprised to discover the area has developed over the years into a luxury resort. Despite his best efforts and against doctor’s orders, he soon finds himself falling back into his undercover operative ways when he’s pulled into a drug sting operation run by the local police department.